Gizlilik Politikası:

SiyahShop olarak, kullanıcılarımızın hizmetlerimizden güvenli ve eksiksiz şekilde faydalanmalarını sağlamak amacıyla sitemizi kullanan üyelerimizin gizliliğini korumak için çalışıyoruz. Bu doğrultuda, işbu SiyahShop Gizlilik Politikası (“Politika”), üyelerimizin kişisel verilerinin 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) ile tamamen uyumlu bir şekilde işlenmesi ve kullanıcılarımızı bu bağlamda bilgilendirmek amacıyla hazırlanmıştır. SiyahShop.com çerez politikası İşbu Politika’nın ayrılmaz parçasıdır.

İşbu Politika’nın amacı, Siyah Shop tarafından işletilmekte olan www.siyahshop.com internet sitesi ile mobil uygulamanın (hepsi birlikte “Platform” olarak anılacaktır) işletilmesi sırasında Platform üyeleri/ziyaretçileri/kullanıcıları (hepsi birlikte “Veri Sahibi” olarak anılacaktır) tarafından Siyah Shop ile paylaşılan veya Siyah Shop’un, Veri Sahibi’nin Platform’u kullanımı sırasında ürettiği kişisel verilerin kullanımına ilişkin koşul ve şartları tespit etmektir.

Hangi Veriler İşlenmektedir?

Aşağıda Siyah Shop tarafından işlenen ve Kanun uyarınca kişisel veri sayılan verilerin hangileri olduğu sıralanmıştır. Aksi açıkça belirtilmedikçe, işbu Politika kapsamında arz edilen hüküm ve koşullar kapsamında “kişisel veri” ifadesi aşağıda yer alan bilgileri kapsayacaktır.

  • Kimlik Bilgisi
  • İletişim Bilgisi
  • Kullanıcı Bilgisi
  • Kullanıcı İşlem Bilgisi
  • İşlem Güvenliği Bilgisi
  • Finansal Bilgi
  • Pazarlama Bilgisi
  • Talep/Şikayet Yönetimi Bilgisi

Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 3. ve 7. maddeleri dairesince, geri döndürülemeyecek şekilde anonim hale getirilen veriler, anılan kanun hükümleri uyarınca kişisel veri olarak kabul edilmeyecek ve bu verilere ilişkin işleme faaliyetleri işbu Politika hükümleri ile bağlı olmaksızın gerçekleştirecektir.

Kişisel Veri İşleme Amaçları

Siyah Shop, Veri Sahibi tarafından sağlanan kişisel verileri, üyelik kaydı ve hesabının oluşturulması ve buna ilişkin kayıtların tutulması, Veri Sahibi’nin Platform üzerinden sağlanan hizmetlerden faydalandırılması sistem hatalarının tespit edilerek performans takibinin yapılması ve Platform’un işleyişinin iyileştirilmesi, bakım ve destek hizmetleri ile yedekleme hizmetlerinin sunulması amaçları dahil olmak üzere Siyah Shop tarafından sunulan ürün ve hizmetlerden ilgili kişileri faydalandırmak için gerekli çalışmaların iş birimleri tarafından yapılması ve ilgili iş süreçlerinin yürütülmesi ile bu ürün ve hizmetlerin ilgili kişilerin beğeni, kullanım alışkanlıkları ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilerek ilgili kişilere önerilmesi ve tanıtılması için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası, Siyah Shop tarafından yürütülen ticari faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili iş birimleri tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin yürütülmesi, SiyahShop ve iş ilişkisi içerisinde bulunduğu kişilerin hukuki, teknik ve ticari-iş güvenliğinin temini ile Siyah Shop’nın ticari ve/veya iş stratejilerinin planlanması ve icrası amaçlarıyla işlenebilecektir.

Veri Sahiplerinin Açık Rızası Doğrultusunda İşlenecek Kişisel Veriler ve İşleme Amaçları

Veri Sahibi’nin açık rızası kapsamında, Siyah Shop, Veri Sahipleri’nin Platform üzerindeki hareketlerini takip ederek kullanıcı deneyiminin artırılması, istatistik oluşturulması, profilleme yapılması, doğrudan pazarlama ve yeniden pazarlama, Veri Sahibi’ne özel promosyon önerilerinin oluşturulması ve Veri Sahibi’ne iletilmesi ve bu kapsamda elde edilen verilerin her türlü reklam ve materyal içeriğinde kullanılması amacıyla veri işleyebilecek ve aşağıda anılan taraflarla bu verileri paylaşabilecektir.

Kişisel Verilerin Aktarımı:

Siyah Shop, Veri Sahibi’ne ait kişisel verileri ve bu kişisel verileri kullanılarak elde ettiği yeni verileri, işbu Gizlilik Politikası ile belirlenen amaçların gerçekleştirilebilmesi için Siyah Shop’un hizmetlerinden faydalandığı üçüncü kişilere, söz konusu hizmetlerin temini amacıyla sınırlı olmak üzere aktarılabilecektir. Siyah Shop, Veri Sahibi deneyiminin geliştirilmesi (iyileştirme ve kişiselleştirme dâhil), Veri Sahibi’nin güvenliğini sağlamak, hileli ya da izinsiz kullanımları tespit etmek, operasyonel değerlendirme araştırılması, Platform hizmetlerine ilişkin hataların giderilmesi ve işbu Gizlilik Politikası’nda yer alan amaçlardan herhangi birisini gerçekleştirebilmek için SMS gönderimi yapanlar da dahil olmak üzere dış kaynak hizmet sağlayıcıları, barındırma hizmet sağlayıcıları (hosting servisleri), hukuk büroları, araştırma şirketleri, çağrı merkezleri gibi üçüncü kişiler ile paylaşabilecektir.

Kişisel veriler, Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde Siyah Shop Online Grup Şirketleri Şirket yetkilileri, hissedarları, iş ortaklarımız, tedarikçilerimiz, kanunen yetkili kamu kurum ve kuruluşları ile kanunen yetkili özel kurumlar ile paylaşılabilecek, bu amaçlarla sınırlı olarak Kanun m.9’da işaret edilen usul esaslar ile Kişisel Verileri Koruma Kurulu kararları çerçevesinde yurt dışına aktarılabilecektir.

Kişisel Verilerin Toplanma Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel veriler, Platform üzerinden ve elektronik ortamda toplanmaktadır. Yukarıda belirtilen hukuki sebeplerle toplanan kişisel veriler 6698 sayılı Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde ve bu Gizlilik Politikası’nda belirtilen amaçlarla işlenebilmekte ve aktarılabilmektedir.

Kişisel Veri Sahibinin Hakları

Kanun’un 11. maddesi uyarınca veri sahipleri,

  • Kendileri ile ilgili kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme, kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması halinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme ve kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme haklarına sahiptir.

Söz konusu hakların kullanımına ilişkin talepler, kişisel veri sahipleri tarafından www.SiyahShop.com adresinde yer alan 6698 sayılı Kanun Kapsamında SiyahShop tarafından hazırlanan Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunmasına ilişkin Politika’da belirtilen yöntemlerle iletilebilecektir. SiyahShop, söz konusu talepleri otuz gün içerisinde sonuçlandıracaktır. SiyahShop’nın taleplere ilişkin olarak Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen (varsa) ücret tarifesi üzerinden ücret talep etme hakkı saklıdır.

Çerez Politikası:

SiyahShop olarak, kullanıcılarımızın hizmetlerimizden güvenli ve eksiksiz şekilde faydalanmalarını sağlamak amacıyla sitemizi kullanan kişilerin gizliliğini korumak için çalışıyoruz.

Çoğu web sitesinde olduğu gibi, SiyahShop.com (“Site”) ile mobil uygulamanın (hepsi birlikte “Platform” olarak anılacaktır) ziyaretçilere kişisel içerik ve reklamlar göstermek, site içinde analitik faaliyetler gerçekleştirmek ve ziyaretçi kullanım alışkanlıklarını takip etmek amacıyla Çerezler kullanılmaktadır.

İşbu Çerez Politakası SiyahShop.com Gizlilik Politikası’nın ayrılmaz bir parçasıdır.

SiyahShop, bu Çerez Politikası’nı (“Politika”) Site’de hangi Çerezlerin kullanıldığını ve kullanıcıların bu konudaki tercihlerini nasıl yönetebileceğini açıklamak amacıyla hazırlamıştır. SiyahShop tarafından kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin daha detaylı bilgi için SiyahShop.com Gizlilik Politikası’nı incelemenizi tavsiye ederiz.

Çerez (“Cookie”) Nedir?

Çerezler, ziyaret ettiğiniz internet siteleri tarafından tarayıcılar aracılığıyla cihazınıza veya ağ sunucusuna depolanan küçük metin dosyalarıdır. Çerezler, ziyaret ettiğiniz web sitesiyle ilişkili sunucular tarafından oluşturulurlar. Böylelikle ziyaretçi aynı siteyi ziyaret ettiğinde sunucu bunu anlayabilir.

Çerezler, ziyaretçilere ilişkin isim, cinsiyet veya adres gibi kişisel verileri içermezler. Çerezler konusunda daha detaylı bilgi için www.aboutcookies.org ve www.allaboutcookies.orgadreslerini ziyaret edebilirisiniz.

Hangi Çerezler Kullanılmaktadır?

Çerezler, sahipleri, kullanım ömürleri ve kullanım amaçları açısında kategorize edilebilir:

  • Çerezi yerleştiren tarafa göre, Platform çerezleri ve üçüncü taraf Çerezler kullanılmaktadır. Platform çerezleri, SiyahShop tarafından oluşturulurken, üçüncü taraf çerezlerini SiyahShop ile iş birlikteliği olan farklı firmalar yönetmektedir.
  • Aktif olduğu süreye göre, oturum çerezleri ve kalıcı çerezler kullanılmaktadır. Oturum çerezleri ziyaretçinin Platform’u terk etmesiyle birlikte silinirken, kalıcı çerezler ise kullanım alanına bağlı olarak çeşitli sürelerle ziyaretçilerin cihazlarında kalabilmektedir.
  • Kullanım amaçlarına göre, Platform’da teknik çerezler, doğrulama çerezleri, hedefleme/reklam çerezleri, kişiselleştirme çerezleri ve analitik çerezler kullanılmaktadır.

Neden Çerezler Kullanılmaktadır?

Platform’da, Çerezler aşağıdaki amaçlar kapsamında kullanılmaktadır:

  • Platform’un çalışması için gerekli temel fonksiyonları gerçekleştirmek. Örneğin, SiyahShop üyelerinin, ürün sepetindeki ürünlerin ziyaretleri süresince kaybolmaması. Oturum açan üyelerin Platform’da farklı sayfaları ziyaret ederken tekrar şifre girmelerine gerek kalmaması.
  • Platform’u analiz etmek ve Platform’un performansını arttırmak. Örneğin, Platform’un üzerinde çalıştığı farklı sunucuların entegrasyonu, Platform’u ziyaret edenlerin sayısının tespit edilmesi ve buna göre performans ayarlarının yapılması ya da ziyaretçilerin aradıklarını bulmalarının kolaylaştırılması.
  • Platform’un işlevselliğini arttırmak ve kullanım kolaylığı sağlamak. Örneğin, Platform üzerinden üçüncü taraf sosyal medya mecralarına paylaşımda bulunmak, Platform’u ziyaret eden ziyaretçinin daha sonraki ziyaretinde kullanıcı adı bilgisinin ya da arama sorgularının hatırlanması
  • Kişiselleştirme, hedefleme ve reklamcılık faaliyeti gerçekleştirmek. Örneğin, ziyaretçilerin görüntüledikleri sayfa ve ürünler üzerinden ziyaretçilerin ilgi alanlarıyla bağlantılı reklam gösterilmesi.

Çerez Tercihlerinizi Nasıl Yönetebilirsiniz?

SiyahShop, kullanıcıların kendilerine ait kişisel veriler üzerindeki tercihlerini kullanabilmelerini son derece önemsemektedir. Bununla birlikte, Site’nin çalışması için zorunlu olan bazı Çerezler konusunda tercih yönetimi mümkün olmamaktadır. Ayrıca bazı Çerezlerin kapatılması halinde Site’nin çeşitli fonksiyonlarının çalışmayabileceğini hatırlatma isteriz.

Platform’da kullanılan Çerezlere dair tercihlerin ne şekilde yönetebileceğine dair bilgiler aşağıdaki gibidir:

  • Ziyaretçiler, Platform’u görüntüledikleri tarayıcı ayarlarını değiştirerek çerezlere ilişkin tercihlerini kişiselleştirme imkanına sahiptir. Eğer kullanılmakta olan tarayıcı bu imkânı sunmaktaysa, tarayıcı ayarları üzerinden Çerezlere ilişkin tercihleri değiştirmek mümkündür. Böylelikle, tarayıcının sunmuş olduğu imkanlara göre farklılık gösterebilmekle birlikte, veri sahiplerinin çerezlerin kullanılmasını engelleme, çerez kullanılmadan önce uyarı almayı tercih etme veya sadece bazı Çerezleri devre dışı bırakma ya da silme imkanları bulunmaktadır. Bu konudaki tercihler kullanılan tarayıcıya göre değişiklik göstermekle birlikte genel açıklamaya https://www.aboutcookies.org/ adresinden ulaşmak mümkündür. Çerezlere ilişkin tercihlerin, ziyaretçinin Platform’a erişim sağladığı her bir cihaz özelinde ayrı ayrı yapılması gerekebilecektir.
  • Google Analytics tarafından yönetilen Çerezleri kapatmak için tıklayınız.
  • Google tarafından sağlanan kişiselleştirilmiş reklam deneyimini yönetmek için tıklayınız.
  • Birçok firmanın reklam faaliyetleri için kullandığı çerezler bakımından tercihler Your Online Choices üzerinden yönetilebilir.
  • Mobil cihazlar üzerinden Çerezleri yönetmek için mobil cihaza ait ayarlar menüsü kullanılabilir.

Hangi Haklara Sahipsiniz?

6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 11. maddesi uyarınca ziyaretçiler, SiyahShop’ya başvurarak, kendileriyle ilgili,

  • Kişisel veri işlenip işlenmediğini öğrenme,
  • Kişisel verileri işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
  • Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
  • Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
  • Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • Kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,
  • İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle kişinin kendisi aleyhine bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme,
  • Kişisel verilerin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması hâlinde zararın giderilmesini talep etme

haklarına sahiptir

Söz konusu haklar, kişisel veri sahipleri tarafından 6698 sayılı Kanun Kapsamında SiyahShop tarafından hazırlanan Kişisel Verilerin İşlenmesi ve Korunmasına ilişkin Politika’da belirtilen yöntemlerle iletildiğinde her hâlükârda 30 (otuz) gün içerisinde değerlendirilerek sonuçlandırılacaktır. Taleplere ilişkin olarak herhangi bir ücret talep edilmemesi esas olmakla birlikte, SiyahShop, Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenen ücret tarifesi üzerinden ücret talep etme hakkını saklı tutar.

Rıza ve Gizlilik Politikası’ndaki Değişiklikler

SiyahShop, Gizlilik Politikası (“Politika”) ile kullanıcılarına Çerez kullanımının kapsamı ve amaçları hakkında detaylı açıklama sunmayı ve Çerez tercihleri konusunda kullanıcılarını bilgilendirmeyi hedeflemiştir. Bu bakımdan, Platform’da yer alan Çerez bilgilendirme uyarısının kapatılması ve Site’nin kullanılmaya devam edilmesi halinde Çerez kullanımına rıza verildiği kabul edilmektedir. Kullanıcıların Çerez tercihlerini değiştirme imkânı her zaman saklıdır.

SiyahShop, Politika hükümlerini dilediği zaman değiştirebilir. Güncel Politika Platform’da yayınlandığı tarihte yürürlük kazanır.

KARGO ÜCRETİ :

  • Siparişleriniz ülke geneli, merkez il ve ilçelere ÜCRETSİZ KARGO olarak gönderilmektedir, ancak ek masraflar oluşturacak teslimatlarda standart kargo ücretini aşan hizmet ücreti alıcıya aittir. (Ücretsiz Kargo Kampanyası’na Bayiler Dahil Değildir. ) Ürün iade veya değişimlerde, ürün ile ilgili teknik veya fiziksel hasarlar olmadığı sürece 15 gün içerisinde tarafımıza 15 günden sonra müşteriye aittir..

SİPARİŞ TESLİMİ VE SÜRESİ:

  • Siparişinizi tamamladıktan birkaç dakika sonra, SiyahShop.com tarafından e-posta adresinize ‘siparişiniz onaylanmıştır’ e-postası gönderilir. Siparişiniz alındıktan sonra taahhüt edilen süre içinde ürünleriniz paketlenir ve Yurtiçi Kargo Dağıtıma teslim edilir. Siparişiniz belirttiğiniz teslimat adresine iletilir, size veya sizin belirttiğiniz kişiye teslim edilir.
  • Her gün saat 16:00’a kadar verilen siparişler aynı gün kargo firmasına teslim edilir. Teslimat İstanbul içine 1 iş günü , İstanbul dışına ise mesafeye göre değişerek 1-3 iş günü içinde teslim edilir. Hafta sonu verilen siparişler, siparişi takip eden ilk iş gününde kargoya verilir.
  • Teslimat esnasında adreste bulunmamanız durumunda kurye şirketi tarafından “Ziyaret Notu” bırakacaktır. Ziyaret notunu aldığınızda kurye şirketi ile iletişim kurarak paketinizin tekrar ücretsiz olarak adresinize ulaşmasını talep edebilirsiniz. 2.kez adrese teslimde adreste bulunmamanız durumunda siparişinizi 3 gün içerisinde notta belirtilen kargo şubesinden sizin teslim almanız gerekmektedir.
  • SiyahShop.com’ da verilen tüm siparişler, yasaların gerektirdiği şekilde irsaliye ve fatura eşliğinde teslim edilmektedir. Faturasız ürün çıkışı yapılamamakta. Fatura ve ürün farklı adreslere gönderilememektedir. Bu şekilde bir istekte bulunmayınız.

ÜRÜN TESLİMATINDA ÖNEMLİ HUSUSLAR:

  • Kargo görevlisi ürünü size veya belirttiğiniz kişiye teslim ederken kimlik belgesi veya ehliyet talep edecektir. Bu nedenle teslimatı alırken belgenizi yanınıza almayı unutmayınız. . Herhangi bir yanlışlık veya eksiklik gördüğünüz takdirde derhal bizimle irtibata geçiniz. Eğer ürününüz size hasarlı olarak ulaştı ise teslimat esnasında kargo görevlisine hasarlı ürün tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir. Bu tutanak ile birlikte ürünü / ürünleri faturaları ile birlikte sorununuzu anlatan not ve kargo görevlisine hazırlattığınız tutanak ile birlikte, bize ödemeli olarak kargo ile göndermenizi rica ederiz. Ürünler bize ulaştığında sorununuz kayıtlarımıza işlenecek olup, en kısa sürede yeni ürününüz size gönderilecektir. Tutanaksız ürün kesinlikle kabul edilmemekte kargo teslim alınmadan tarafınıza geri gönderilmektedir.
  • Sorunlu kargo / ürün durumunda siparis@siyahshopa.com adresine sipariş numaranızı da belirterek durumu anlatan bir e-posta göndermenizi rica ederiz. e-postanıza iki (2) iş günü içinde cevap verilecektir.

SİPARİŞ İPTALİ HAKKINDA BİLGİ:

  •  Sipariş iptalleriniz için sipariş verdiğiniz gün siparis@siyahshop.com adresimize mail gönderebilirsiniz. Kargoya teslim edilmiş siparişler için iptal işlemi yapılamaz. İade prosedürü uygulanır.
  • Önceden haber vermeksizin herhangi bir ürünün sipariş miktarını sınırlama ve/veya herhangi bir müşteriye hizmet vermekten imtina etme hakkını saklı tutar. Herhangi bir siparişin onayından önce verilen bilgilerin doğrulanması zorunlu tutulabilir.

GARANTİ

SiyahShop.com’dan satın aldığınız ürünlerle ilgili ortaya çıkabilecek tüm sorunlarınız ile ilgili müşteri  temsilcilerimiz birebir hizmet vermektedir. Garanti kapsamında bünyemize gönderdiğiniz ürünlerin ulaşım bedeli Onbeş (15) gün içerisinde tarafımıza, bu süreden sonra müşterilerimize aittir. Arızalı ürünü doğrudan faturanın üzerinde yazan adresimize Yurtiçi kargo göndermeniz gerekmektedir.

İADE ŞARTLARI

Ürünü İade Etmek İstiyorum, Ne Yapmalıyım?

Satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satılabilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren ondört (14 ) günlük süre içinde neden belirterek iade veya değişim yapabilirsiniz. Ürünü iade edebilmeniz için aşağıda bulunan iade şartlarına uymanız gerekmektedir. Aksi taktirde gönderdiğiniz ürün tarafımızdan kabul edilmeyecektir.

  • İade veya değişim süresi Onbeş ( 15 ) gündür.Bu süreyi aşmış ve garanti kapsamı dışında zarar görmüş ürünler kesinlikle iade alınmaz.l
  • İade veya değişim talebinizi  Canlı Destek sayfamızdan, siparis@siyahshop.com e-posta yoluyla veya +90 212 552 7400 numaralı telefonumuzu arayarak bize bildirebilirsiniz.
  • İade veya değişim yapılacak ürünün faturası, kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir.
  • Kullanılmış, ambalajı açılmış, fiziksel deforme olmuş, vs.. ürünlerin kesinlikle iade veya değişimi söz konusu değildir.
  • Ürünü adresimize kargo firması ile gönderirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir.
  • Onbeş (15) gün içerisinde iade ve değişimlerde kargo ücreti tarafımızı ait olup bu süreçten sonra müşteriye aittir.
  • Ürünün orijinal kutusu zarar görmeden ve faturası elimize ulaştığından itibaren yedi (7) iş günü içinde iade işlemi kredi kartınıza yapılacaktır. İpara ile yapılan alışverişlerde iade süresi, 5-25 iş günü arasındadır.
  • Mağazamızda iade işlemleri sadece hafta içi (Pazartesi, Salı, Çarşamba, Perşembe, Cuma) yapılmaktadır.

İade Ve Geri Gönderim İşlemleri / Ürün İadesi
Ürünümü iade etmek istiyorum, İade Şartları nedir, hangi ürünleri iade edebilirim?
1. Satın aldığınız ürünü, kargodan teslim aldığınız günden itibaren 14 gün içinde hepsiburada.com’a başvuruda bulunarak aşağıdaki koşullar dahilinde iade edebilirsiniz. Bu kapsamda geri göndereceğiniz ürünler için herhangi bir “kargo bedeli” ödemezsiniz.
2. İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi.İade kapsamındaki koşullar aşağıdaki gibidir;
• İadeler mutlak surette orijinal kutu/ambalajı ve faturası ile birlikte yapılmalıdır.
• Bütün standart aksesuarları hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
• Hediye verilen promosyonlu, kampanyalı ürünler de orijinal paketleri ile birlikte gönderilmelidir.
• Telefon, fotoğraf makinesi, taşınabilir ve görüntülü elektronik cihazlar vb. için; ürün ekranında yer alan koruma bandı çıkarılmamış olmalıdır. Ekranda ve cihazın diğer yerlerinde çizik, hasar, darbe, sıvı teması vs. olmamalıdır.
• Tüketicinin özel istekleri veya açıkça onun kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan, niteliği itibariyle geri gönderilmeye elverişli olmayan, çabuk bozulma tehlikesi olan veya son kullanma tarihi geçme ihtimali olan ürünler iade edilemez.
• Her türlü Kozmetik Ürünler, ve Kişisel Bakım Ürünleri, Her türlü yazılım, Her türlü işlemci(CPU) Program, DVD, VCD, CD ve Kasetlerin, Bilgisayar ve Kırtasiye sarf malzemelerin (toner, kartuş, şerit vb.) ancak ambalajları açılmamış olması şartı ile iadesi kabul edilir.
• Hijyenik ürünler (iç çamaşırı gibi), süpermarket ürünleri (gıda ürünleri gibi), gazete, dergi gibi süreli yayınlar iade edilemez.
• Fiyatı borsa veya teşkilatlanmış diğer piyasalarda belirlenen ürünler (altın grubu) iade edilemez.
Ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
• Lütfen iade işlemi için, ürünü hepsiburada.com’a göndermeden önce aşağıdaki link’ten başvuru kaydında bulunun.
• İade edeceğiniz ürüne ait, hediye olarak verilen promosyonlu, kampanyalı ürünlerin de aynı anda iade edilmesi gerekmektedir.
• Faturası kurumlar adına düzenlenen siparişlerin iade işlemleri, iade faturası düzenlenmediği takdirde tamamlanamaz.Sipariş Takip link’ini tıklayarak;

• Sipariş takip sayfasına gidin. Sipariş sayfasının sağ tarafından bulunan “İade ve Geri Gönderim” butonuna basın.
• İşlem yapılmasını istediğiniz ürünü seçerek İade ve diğer işlemler seçimindeki “Ürünü Almak İstemiyorum” formunu doldurun. Sayfanın sağ alt tarafından bulunan “İade ve Geri Gönderim Şartlarını okudum kabul ediyorum u işaretleyerek “Devam Et” Butonuna basın.
• Açılan yeni pencereden iade edeceğiniz ürün için belirtilen adımları takip edin.
• Kaydet ve Bitir butonuna bastıktan sonra kaydınız oluşturulmuş olacaktır. Ekranda çıkan Yurtiçi Kargo gönderi kodunu kullanarak belirtilen tarihe kadar ürünü bize gönderin.
Üreticiden teslim edilen ürünümü iade etmek istiyorum, ne yapmalıyım?
• Sitemizden aldığınız bazı ürünler doğrudan üretici firma tarafından size teslim edilmektedir.
• Bu ürünler size “sevk irsaliyesi” ile gönderilir. Bu ürünlerin iadesinde aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.
• İşlem yapılmasını istediğiniz ürünü seçerek İade ve diğer işlemler seçiminizi doldurun. Sayfanın sağ alt tarafından bulunan “İade ve Geri Gönderim Şartlarını okudum kabul ediyorum u işaretleyerek “Devam Et” Butonuna basın.
• Açılan yeni pencereden iade edeceğiniz ürün için belirtilen adımları takip edin.
• Kaydet ve Bitir butonuna bastıktan sonra kaydınız oluşturulmuş olacaktır. Ekranda çıkan Yurtiçi Kargo gönderi kodunu kullanarak belirtilen tarihe kadar ürünle birlikte size gelen sevk irsaliyesi üzerinde yazan tedarikçi firma adresine gönderin.
• Uygulama hakkında daha fazla bilgi almak için ‘ Bize Ulaşın ‘ sayfasından “Üretici firma tarafından doğruda gönderilen ürünler “seçimiyle bildirimde bulunabilirsiniz.
• Ürününüzün teslimatı üretici firmaya yapıldıktan sonra ilgili firma tarafından verilecek bilgi doğrultusunda bedel iadesi işlemleri başlatılacaktır.
• Ödeme işlemleri için, İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim? sorusunun cevabına bakabilirsiniz.
Ürünümü iade ederken kargo ücreti ödeyecek miyim?
• İade işlemlerinde “kargo ücreti” ödemezsiniz. Bu doğrultuda, e-posta adresinize gönderilecek olan, “kargo gönderi kodu”nu kullanarak anlaşmalı olduğumuz Yurtiçi Kargo ile gönderebilirsiniz.
• E-posta adresinize gönderilen “kargo gönderi kodu”nuza ayrıca başvuru takip linki ile de ulaşabilirsiniz.
Kargo şirketine nasıl ulaşıp, ürünü nasıl vereceğim?
• Yurtiçi Kargo ‘ya aşağıda belirtildiği gibi ulaşabilirsiniz.Gönderim aşamasında kargo görevlisine gönderi kodunuzla birlikte alıcının hepsiburada.com olduğunu belirtmeniz yeterlidir.
• Yurtiçi Kargo Çağrı Merkezi’ni (444 99 99) arayarak adresinize kurye talep edebilir,
• http://www.yurticikargo.com web sitesinde “Gönderi Yap” menüsü altındaki “Tıkla Gönder” servisini kullanarak online kurye talep edebilir,
• http://www.yurticikargo.com web sitesi üzerinden bireysel internet şubesine kayıt olarak online gönderi yapabilir,
• Bu linkden size en yakın Yurtiçi Kargo şubesinin adresini öğrenerek doğrudan şubeye teslim edebilirsiniz.
Şubenizi öğrenmek için tıklayınız.
Ürünü gönderdikten sonra süreci nasıl takip edeceğim?
• Ürününüz hepsiburada.com tarafından teslim alındıktan sonra ambalajı, aksesuarları, faturası(*) kontrol edilecektir.
• İade işleminin onaylanması durumunda; iade başvurusundaki tercihiniz doğrultusunda 2 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.
• İadenizin iade koşulllarına uygun olmaması durumunda ise; ilgili ürün, adresinize ücretsiz kargo ile gönderilecektir. Ürününüzün durumunu, Hesabım sayfasından takip etmek için tıklayın.(*) İade edeceğiniz ürünün faturası kurumsal ise, iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturasıyla birlikte göndermeniz gerekir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden (ürün birim fiyatı + KDV şeklinde) düzenlenmelidir.
İade ettiğim ürünün parasını ne zaman ve nasıl geri alabilirim?
• Gönderdiğiniz ürün/ürünler, hepsiburada.com tarafından iade işleminin onaylanması durumunda 2 iş günü içinde “ürün bedeli” tarafınıza geri ödenecektir.
• Ürün Bedel İadesi işlemi tamamlandığında kayıtlı olan e-posta ve cep telefonunuza bilgi mesajı gönderilir.
• Ödeme şekli “Kredi Kartı” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; ödemeniz online olarak hemen kredi kartınıza yapılacaktır.
• Ödemenizin hesabınıza yansıması bankaların işlem sürelerine göre farklılık gösterebilir.
• Ödeme şekli “Havale/EFT” ve tercihiniz “Para İadesi” ise; bildirimde bulunduğunuz IBAN hesabınıza paranız geri ödenir. Eğer kayıtlı bir IBAN no. bilgisi yoksa, kayıt etmek için tıklayın.
• Eğer tercihiniz “ödeme kuponu” (yeni bir siparişte kullanılmak üzere hepsiburada.com hesabınıza iade tutarının tanımlanması) ise hepsiburada.com hesabınıza tanımlanan ödeme kuponu Para İadesi İşlemleri sayfasından görüntüleyebilirsiniz.